COVID-19 Update: Gasleverancer

Gasleverancer

Vi ved at gas for mange af jer, er en vigtig del i forhold til at drive jeres forretning. Derfor en kort opdatering på konsekvenserne af seneste udvikling i COVID-19 situationen.

Leverancer forsætter som planlagt

Vi forventer at opretholde de normale bestillings- og leveranceprocedurer, dvs. at du som udgangspunkt ikke skal gøre noget anderledes - du vil få leveret gas som du plejer.Hvis du selv bestiller din gas anbefaler vi, som altid, at benytte vores online bestilling på www.primagaz.dk

 

Ændring i forbrug?

Vi vil bede dig kontakte os, hvis du forventer ændringer i dit gasforbrug den kommende tid - uanset om dette er opadgående eller nedadgående.

 

Ring på 56 63 12 20 - vi sidder klar til at høre fra dig. 

 

Tiltag for at reducere smittefare

For at understøtte de danske myndigheders strategi om at inddæmme spredningen af Coronavirussen, og samtidig sikre at vi forsat kan servicere vores kunder, indfører vi en række konkrete tiltag herunder:

  • For flaskekunder: Der skal ikke skrives under på chaufførens skærm ved leverance. I stedet noterer chaufføren navnet på vedkommende der tager imod gassen. 
  • Vi har oprettet hjemmearbejdspladser til alle administrative og kundevendte ansatte. Det betyder, du kan kontakte os præcis som du plejer - måske med en anelse mere ”hjemlig” lydkulisse.